Hogyan működik?
Hogyan működik az SRM Training System?
1. Az SRM 8 nyúlásmérőt használ és 16 rácsos mérőszalagot. Mikor erőt fejtünk ki a hajtókarra, ellentétes ellenállás érkezik a hajtóműről és ez a nyomás ráterhelődik a mérő hídra (lásd a képeken).
2. Ez a nyomás növekedést vagy csökkenést okoz a nyúlásmérőben, ezáltal megváltoztatva az elektromos ellenállsást minden egyes nyúlásmérőben.
3. Az elektromos ellenállás változását modulált frekvenciává alakítja a szerkezet és továbbküldi az erő irányítópultnak. Amennyiben “Zero Offset” módban van, az irányítópult a kimenő frekvenciát jeleníti meg (514 Hz).
4. Amennyiben nem érkezik erő az Erőmérőre, a zero-offset jelenik meg (frekvencia 300-800 Hz). Ez a szám lesz az alap szint ahonnan minden erő mérése elkezdődik a SET gomb megnyomásával.
5. A pedálerő bármilyen növekedése megnöveli a kimeneti frekvenciát.
6. Amíg pedáloz az SRM PowerMeterrel, az erő folyamatosan változik. Minden egyes pillanatban, a felhasznált forgatónyomaték mindig a zero-offsetből kivont kimeneti frekvenciát mutatja.
1687 Hz - 514 Hz = 1173 Hz
1173 Hz / 20,5 Hz/Nm = 57,22 Nm
7. Minden PowerMeternek van egy kölcsönös egyedülálló “Slope - helyesbítés” értéke, melyet minden egyes erőmérő egyedileg kalibrál a hozzá tartozó Erőmérőhöz. A Slope - helyesbítés jelölési rendszer Hz/Nm vagy Hertz per Newton méter. Például, 20 Hz/Nm azt jelenti, hogy minden Newton meter forgatónyomaték mely a PowerMeterre érkezik, a kimeneti frekvenciát 20 Hertzel növeli meg.
8. Mikor a forgatónyomaték mérődik és meghatározódik, az erőmérő szögsebessége is mentésre kerül. Ez az érték a pedálfordulatból és a pedálra gyakorolt erőből számazik.
Pedálfordulat (rpm) x 2 Pi / 60 = Szögsebesség (rad/s)
9. Az SRM PowerControl kiszámolja az erőt amit a pedálra gyakorol az ember a szögsebességet megszorozza a forgatónyomatékkal.
Erő (W) = Forgatónyomaték (Nm) x Szögsebesség (rad/s)
< Előző | Következő > |
---|