Nyomtatás
PDF

Hogyan működik?

Olvasóink értékelése: / 0
ElégtelenKitűnő 

Hogyan működik az SRM Training System?  
1. Az SRM 8 nyúlásmérőt használ és 16 rácsos mérőszalagot. Mikor erőt fejtünk ki a hajtókarra, ellentétes ellenállás érkezik a hajtóműről és ez a nyomás ráterhelődik a mérő hídra (lásd a képeken).






2. Ez a nyomás növekedést vagy csökkenést okoz a nyúlásmérőben, ezáltal megváltoztatva az elektromos ellenállsást minden egyes nyúlásmérőben.



 

 

 

3. Az elektromos ellenállás változását modulált frekvenciává alakítja a szerkezet és továbbküldi az erő irányítópultnak. Amennyiben “Zero Offset” módban van, az irányítópult a kimenő frekvenciát jeleníti meg (514 Hz).




 

 

 

 

 

 

 

 

4. Amennyiben nem érkezik erő az Erőmérőre, a zero-offset jelenik meg (frekvencia 300-800 Hz). Ez a szám lesz az alap szint ahonnan minden erő mérése elkezdődik a SET gomb megnyomásával.







 

 

 

 

5. A pedálerő bármilyen növekedése megnöveli a kimeneti frekvenciát.  



 

 

 

6. Amíg pedáloz az SRM PowerMeterrel, az erő folyamatosan változik. Minden egyes pillanatban, a felhasznált forgatónyomaték mindig a zero-offsetből kivont kimeneti frekvenciát mutatja.

1687 Hz - 514 Hz = 1173 Hz
1173 Hz / 20,5 Hz/Nm = 57,22 Nm


 

7. Minden PowerMeternek van egy kölcsönös egyedülálló “Slope - helyesbítés” értéke, melyet minden egyes erőmérő egyedileg kalibrál a hozzá tartozó Erőmérőhöz. A Slope - helyesbítés jelölési rendszer Hz/Nm vagy Hertz per Newton méter. Például, 20 Hz/Nm azt jelenti, hogy minden Newton meter forgatónyomaték mely a PowerMeterre érkezik, a kimeneti frekvenciát 20 Hertzel növeli meg.      





 

8. Mikor a forgatónyomaték mérődik és meghatározódik, az erőmérő szögsebessége is mentésre kerül. Ez az érték a pedálfordulatból és a pedálra gyakorolt erőből számazik.

Pedálfordulat (rpm) x 2 Pi / 60 = Szögsebesség (rad/s)



9. Az SRM PowerControl kiszámolja az erőt amit a pedálra gyakorol az ember a szögsebességet megszorozza a forgatónyomatékkal.

Erő (W) = Forgatónyomaték (Nm) x Szögsebesség (rad/s)

SRM